Kitsoft провели воркшоп з кібербезпеки для страхових компаній

Компанія Kitsoft взяла участь у заході з питань інформаційної та кібербезпеки страхових компаній, організованому Моторним транспортним страховим бюро України (МТСБУ). Олександр Єфрремов, CEO Kitsoft, провів для учасників воркшоп на тему кіберінцидентів та побудови ефективної системи кібербезпеки. 

МТСБУ об'єднує і координує роботу 33-х страхових компаній, що здійснюють страхування власників наземних транспортних засобів. Воркшоп став платформою для обговорення викликів, з якими стикаються страхові компанії в сучасному цифровому середовищі. Партнером заходу виступила компанія Cisco Systems. 

Цифровізація трансформувала страховий ринок, зробивши процес покупки полісів швидшим і простішим. Сучасні технології на кшталт Штучного інтелекту (ШІ), blockchain, Internet of Things (IoT) допомагають в оцінці ризиків, контролі за страховими випадками, врегулюванні збитків, забезпечують ефективність і прозорість у відносинах між страховиками та їхніми клієнтами. 

Однак з підвищенням залежності від цифрової інфраструктури страхові компанії стають більш вразливими до кібератак. А масиви особистих і фінансових даних, якими володіють страхові компанії, роблять їх привабливою мішенню для кіберзлочинців. 

Так, згідно зі звітом IBM Security X-Force Threat Intelligence Index, у 2023 році фінанси та страхування стали другим найбільш атакованим сектором економіки. На них припадало 18,2% усіх глобальних кіберінцидентів. Найпоширенішими видами кіберзагроз у фінансовому та страховому секторах є бекдор-атаки, які становлять 29% всіх кіберінцидентів. По 11% припадає на атаки програм-вимагачів та зловмисні документи (maldocs). 

Цифровізація страхового бізнесу вимагає сильної кібербезпеки, здатної протистояти загрозам, що постійно еволюціонують. В рамках воркшопу експерти поділилися з представниками страхових компаній своїм досвідом побудови ефективної системи кібербезпеки. 

CEO Kitsoft Олександр Єфремов виступив з презентацією на тему «Адаптивний інцидент менеджмент: ключ до стійкості компанії в епоху постійно змінюваних кіберзагроз». Він розкрив важливість розбудови культури довіри і підтримки в організації для відкритої комунікації про кіберінциденти, навчання на помилках та заохочення ініціативи співробітників. 

Олександр Єфремов акцентував увагу присутніх на необхідності регламентації процесів реагування на інциденти, їх класифікації за категоріями, встановлення чіткого плану заходів та звітності, а також постійного навчання та обміну досвідом між підрозділами. Все це сприятиме створенню ефективної системи управління кіберінцидентами, яка здатна адаптуватися до постійних змін у кіберпросторі та забезпечити стійкість бізнесу. 

Надійні заходи кібербезпеки мають вирішальне значення для страхових компаній в світі, що стає все більш цифровізованим. Інвестиції в комплексні системи кібербезпеки дозволять знизити ризики кіберінцидентів, захистити конфіденційні дані, забезпечити безперервність операцій та зберегти довіру клієнтів. 

Проєкт, згаданий у публікації
Цифровізація послуг МТСБУ

Автоматизація і цифрова трансформація у сфері страхування автотранспорту

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux