Компанія Kitsoft розробила на порталі Дія послугу електронного бронювання військовозобов'язаних працівників для критично важливих компаній та тих, що забезпечують потреби Сил безпеки та оборони. Це дозволить спростити процес бронювання та скоротити кількість паперової роботи.
Раніше, щоб забронювати своїх співробітників, керівництву підприємств було необхідно у паперовому вигляді подавати документи до кількох державних установ, а сам процес бронювання тривав не менше місяця.
Щоб автоматизувати процес і скоротити час очікування бронювання, команда Kitsoft інтегрувала дані з Єдиного електронного реєстра призовників, військовозобов'язаних та резервістів «Оберіг» із порталом Дія.
Автоматизація процесу бронювання дозволила:
-
скоротити витрати часу до години;
-
усунути людський фактор;
-
зменшити кількість ручної роботи працівників залучених міністерств.
В результаті вся інформація про бронювання співробітників буде в електронному кабінеті керівника підприємства або його довіреної особи. В разі успішного бронювання відповідний статус автоматично вноситься в реєстру «Оберіг». Щоб швидше побачити зміни в «Резерв+», рекомендуємо його оновити і нова інформація одразу підтягнеться з реєстру.
Як працює електронне бронювання на порталі Дія
1. Центральні органи виконавчої влади (ЦОВВ) формують перелік підприємств, які можуть бронювати своїх співробітників.
Для цього Kitsoft розробила кабінет та створила відповідну роль з необхідними правами і доступами для представників ЦОВВ.
2. Керівник підприємства, що входять до переліку, через особистий кабінет подає списки військовозобов’язаних працівників та підписує заяву за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису).
Відомості з Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов'язаних та резервістів керівник може переглянути в своєму особистому кабінеті. Статуси та можливість бронювання для всіх військовозобов’язаних співробітників, які є в реєстрі «Оберіг», підтягуються автоматично. Якщо співробітник не підлягає бронюванню, система вкаже причину, аля вже заброньованих — термін дії бронювання.
Це допоможе керівництву зважено приймати рішення щодо бронювання та контролювати термін його дії.
3. Система автоматично перевіряє заявку, чи відповідають дані компанії та працівників критеріям:
-
підприємство є критично важливим чи забезпечує потреби Сил безпеки та оборони;
-
військовозобов’язаний працевлаштований офіційно;
-
дані військовозобов’язаного є в реєстрі «Оберіг».
В результаті виконання всіх умов, електронне бронювання військовозобов’язаних здійснюється без втручання чиновників — новий статус автоматично записується в реєстр «Оберіг».
4. Протягом доби керівнику буде надіслане сповіщення про результат запиту.
Його можна перевірити в особистому кабінеті керівника або в застосунку «Резерв+» після оновлення.
Що далі?
Незабаром на порталі Дія зʼявиться також можливість сформувати електронний військово-обліковий документ (еВОД), де буде відображатися інформація про бронювання.
Довідково: Послуга реалізується Міністерством цифрової трансформації спільно з Міністерством оборони та Міністерством економіки за сприяння проєкту «Підтримка цифрової трансформації», що фінансується USAID і UK Dev. Партнер проєкту — Фонд Східна Європа.