Плануємо розвивати клієнтську підтримку за допомогою CX-технологій

Максим Курінний, Chief Delivery Officer в Kitsoft, відвідав семінар «ROI інвестицій у клієнтську підтримку: Як трансформувати витрати у прибуток» та поділився своїми враженнями, а також думками і планами, як застосувати набуті знання у відділі Customer Success. Далі публікуємо ключові тези.


У світі, де клієнтський досвід стає головним полем конкуренції, ми дедалі частіше замислюємося: як зробити так, щоб витрати на клієнтську підтримку працювали на зростання довіри до вас та вашого продукту? Необхідно змінити підхід і стати орієнтованими на потреби клієнтів. Але ж хто є нашим клієнтом?

Kitsoft є розробником таких успішних сервісів як «Портал Дія», «Портал послуг Києва» якими користуються мільйони користувачів. На жаль, або на щастя «перша лінія» підтримки завжди є у наших замовників. Таким чином наш клієнт це невелике коло співробітників замовника. І тут ти починаєш усвідомлювати, що справжня мета твого продукту або послуг, це цілі наших клієнтів. Тому ми створили окремий відділ Customer Success - це більше ніж просто «сервіс», це окрема філософія стосунків, якщо у тебе 10 клієнтів, і кожен особливий.

Семінар, який я відвідав змусив мене переосмислити підходи до подальшого напрямку інвестицій в Customer Experience (CX) технології. Сучасні технології управління клієнтським досвідом дають змогу не просто реагувати на запити, а будувати повноцінну систему передбачення та проактивної взаємодії. Вони створюють для нас унікальну конкурентну перевагу — бренд, якому довіряють і який рекомендують. 

Максим Курінний, Chief Delivery Officer в KitsoftЗображення: Максим Курінний, Chief Delivery Officer в Kitsoft

Щоб перетворити нашу клієнтську підтримку на цінний актив, ми вирішили дотримуватись чіткої стратегії впровадження CX-технологій:

  1. Аудит існуючих точок взаємодії з клієнтом.

  2. Вибір технологій: CRM, CDP, live-чати, чат-боти, системи збору фідбеку.

  3. Навчання команди: як працювати з новими інструментами і даними.

  4. Вимірювання ефективності: ROI, CSAT, NPS, First Contact Resolution.

  5. Безперервне вдосконалення на основі аналітики та зворотного зв’язку.

Про результати впровадження будемо повідомляти згодом. А повний запис заходу можна переглянути за посиланням.


Про автора
Максим Курінний
Директор з розвитку продукту
«Ви не можете покращити те, що не можете виміряти»
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux