Політика управління неперервністю бізнесу
ТОВ "Комп'ютерні інформаційні технології" (бренд "Kitsoft") завжди приділяє особливу увагу забезпеченню стабільності своєї роботи, тому впроваджує систему управління неперервністю бізнесу.
Оскільки сучасні бізнеси піддаються ризику надзвичайних ситуацій, інцидентів та кризових подій, які можуть серйозно вплинути на їхню діяльність. Ці ризики можуть включати такі ситуації, як природні катастрофи (землетруси, повені, пожежі), технічні аварії, кібератаки, епідемії, політичні та економічні кризи та багато інших.
Для забезпечення стійкості та відновлення після надзвичайних подій, компанія Kitsoft зобов’язується приймати наступні заходи:
- Розробляти плани надзвичайної ситуації (НС): Розробка і впровадження планів НС, які визначають процедури реагування, комунікації та відновлення діяльності в надзвичайних ситуаціях.
- Здійснювати резервне копіювання та архівація даних: Збереження резервних копій даних і важливої інформації на захищених місцях для запобігання їх втраті під час інцидентів.
- Забезпечувати неперервність бізнесу (БК): Розробляти плани неперервності бізнесу для забезпечення найменших перерв у діяльності під час кризових ситуацій.
- Забезпечувати безпеку ІТ: Захист комп'ютерних систем та даних від кібератак та інших кіберзагроз.
- Страхування та фінансовий резерв: Укладення страхових полісів, які покривають втрати від надзвичайних ситуацій, та створення фінансового резерву для негайного відновлення діяльності.
- Співпрацювати з громадськими службами: Встановлення зв'язку з місцевими органами влади, пожежною охороною, медичними службами та іншими службами надзвичайних ситуацій для отримання допомоги під час кризових ситуацій.
- Навчати та тренувати персонал: Проведення регулярних тренувань та навчань для персоналу щодо дій у випадку надзвичайних ситуацій.
- Оцінювати ризики: Постійна оцінка ризиків та оновлення планів реагування відповідно до змін у бізнес-середовищі.
- Постійно вдосконалюватись: Вивчення інцидентів та кризових ситуацій, щоб надалі покращити стратегії та плани управління кризою.
Здатність реагувати на надзвичайні ситуації і кризи та відновлювати діяльність є ключовою для стійкості та успішності сучасного бізнесу.
Мета такої системи - передбачити та оцінити можливі ризики переривання діяльності компанії, а також завчасно розробити та впровадити стратегії найшвидшого відновлення робочих процесів, якщо такі перерви мають місце.
В контексті зазначеного, даною Політикою декларуємо, що Kitsoft:
- Відповідально ставиться до всіх своїх зобов’язань перед клієнтами, замовниками та партнерами, тому розробила і постійно вдосконалює систему заходів щодо підтримки неперервності бізнесу.
- Впевнені, що виконання всіх взятих зобов’язань у разі виникнення надзвичайної ситуації є однією із ключових умов сталого розвитку бізнесу.
- В рамках забезпечення неперервності бізнесу, компанія розробляє стратегії, довгострокові та короткострокові плани підтримки надання необхідного рівня послуг в умовах кризових ситуацій.
- Використовує найкращі сучасні практики щодо захисту компанії від перерв у роботі.
- Дотримується заздалегідь розроблених принципів антикризового управління для різних кризових сценаріїв, що можуть перешкодити роботі компанії.
- Має розроблені плани, задокументовані процедури забезпечення неперервності діяльності, а також плани відновлення та захисту інфраструктури компанії.
- Має план неперервності та швидкого відновлення найбільш важливих напрямів діяльності: розробка та постачання програмного забезпечення, технічна підтримка та послуги з технічного обслуговування, маркетинг та продажі, так само як і ІТ-операції, управління персоналом, управління репутацією, PR та комунікації, фінансовий менеджмент та бухгалтерський облік.
- Регулярно проводить тестування та навчання персоналу в рамках підготовки до можливих інцидентів.
- Вживає заходи для захисту конфіденційності, цілісності і доступності даних компанії в умовах кіберзагроз та інших потенційних загроз безпеці.
- Регулярне створює резервні копії коду, баз даних і важливої інформації для забезпечення можливості швидкого відновлення в разі виникнення непередбачених ситуацій.
- Основними результатами впровадження цієї Політики вважає: зменшення ризиків незапланованих перерв у діяльності компанії, збереження лояльності постійних і залучення нових клієнтів завдяки демонстрації успішної роботи системи забезпечення неперервності бізнесу.
Також, даною Політикою зобов’язуємося:
- Впровадити, розвивати та підтримувати систему управління неперервністю бізнесу (відповідно до міжнародних стандартів).
- Регулярно переглядати та вдосконалювати процедури та плани щодо забезпечення неперервної діяльності компанії.
- Слідкувати за дотриманням цієї Політики і всіх супровідних документів, що необхідні для її виконання, нашими співробітниками.
- Контролювати дотримання цієї Політики на рівні топменеджерів та керівників підрозділів.